همه چی
For Every Real English Lover
جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 15:55 ::  نويسنده : Afshin Zein

 men in black
Agent J travels in time to MIB’s early years in the 1960s, to stop an alien from assassinating his friend Agent K and changing history.The intergalactic legal Boris the Pet (Jemaine Clement) is helped in evade by his sweetheart, Lily Toxins (Nicole Scherzinger), from the LunarMax jail on Global celestial satellite. He is purpose on going returning in its history and eliminating Broker K (Tommy Lee Jones), who on September 16, 1969, taken off his arm and taken him. After checking out a spacecraft accident in New You are able to Town, and following a skirmish in a China eating place, Boris seems to be, and K and J give pursuit. Boris shows to K, “you are already deceased, you just don’t know it yet,” and then vanishes in an surge. K deduces that Boris has runaway, and K remorse not having murdered him. When J tries to examine Boris, he is clogged, despite having one of the biggest MIB protection clearances. K informs J that something terrible occurred when he caught Boris, which converted him into the psychologically remote control man he is these days. He also informs J to quit checking out, as he might not like the solutions he gets. K profits to his house, and instantly all records of him fade away. Broker J (Will Smith), however, still recalls K, though no one else at Men in Dark-colored head office does.

Will Smith
Tommy Lee Jones
Josh Brolin
Jemaine Clement
Michael Stuhlbarg

Emma Thompso 



نظرات شما عزیزان:

milad235
ساعت17:27---10 آذر 1391
سلام دوست من



خداییش مطالب توپی داری.

من خودمم وبلاگ دارم و میدونم که زحمت زیادی میکشی.

امیدوارم موفق باشی.

راستی یه پیشنهاد بدم



میدونم که تو هم مثل من و بقیه بدنبال سیستم های کسب درآمد بودی و هستی و احتمالا تا حالا چیزی بدست نیاوردی!!!!



خب یه پیشنهاد توپ دارم بهت.

من خودم هم اتفاقی با سیستم میهنا آشنا شدم.خیلی جالبه.

روزانه فقط5 دقیقه میریم و روی تبلیغات سایت کلیک میکنیم و در ازای هر کلیک پول بدست میاریم.

شاید بگی که پول به ازای هر کلیکی که سایت بهمون میده کم هست.

خب منم قبول دارم.

ولی تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگی و بیان و زیرمجموعه تو بشن

از این به بعد وقتی اونا هم کلیک میکنن بازم به حساب تو افزوده میشه و اینطوری خیلی راحت میتونی درآمد فوق العاده ای داشته باشی.

میدونم الان فک میکنی که دارم الکی تبلیغ میکنم

ولی من خودمم عضو این سایت شدم و مزایای این روش کسب درآمد رو هم میدونم.

پس بیا یا علی بگیم و باهم شروع کنیم



به این آدرس برو

http://mihna.ir/?v=r

و ثبت نام کن.

هنگام ثبت نام اسم معرف رو میخواد که باید اسم من رو بنویسی:

milad235

از این به بعد میتونی اسمت رو به دوستات بدی تا اونا زیرمجموعه تو بشن



بعد که ثبتنامت تموم شد، میتونی از بالای سایت روی تبلیغات کلیک کنی و مشاهده کنی که پول به حسابت واریز میشه.



اگه هم مشکلی یا سوالی بود از طریق ایمیل من در خدمتم دوست من.

.


milad235
ساعت17:26---10 آذر 1391
سلام دوست من

خداییش مطالب توپی داری.
من خودمم وبلاگ دارم و میدونم که زحمت زیادی میکشی.
امیدوارم موفق باشی.
راستی یه پیشنهاد بدم

میدونم که تو هم مثل من و بقیه بدنبال سیستم های کسب درآمد بودی و هستی و احتمالا تا حالا چیزی بدست نیاوردی!!!!

خب یه پیشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقی با سیستم میهنا آشنا شدم.خیلی جالبه.
روزانه فقط5 دقیقه میریم و روی تبلیغات سایت کلیک میکنیم و در ازای هر کلیک پول بدست میاریم.
شاید بگی که پول به ازای هر کلیکی که سایت بهمون میده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولی تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگی و بیان و زیرمجموعه تو بشن
از این به بعد وقتی اونا هم کلیک میکنن بازم به حساب تو افزوده میشه و اینطوری خیلی راحت میتونی درآمد فوق العاده ای داشته باشی.
میدونم الان فک میکنی که دارم الکی تبلیغ میکنم
ولی من خودمم عضو این سایت شدم و مزایای این روش کسب درآمد رو هم میدونم.
پس بیا یا علی بگیم و باهم شروع کنیم

به این آدرس برو
http://mihna.ir/?v=r
و ثبت نام کن.
هنگام ثبت نام اسم معرف رو میخواد که باید اسم من رو بنویسی:
milad235
از این به بعد میتونی اسمت رو به دوستات بدی تا اونا زیرمجموعه تو بشن

بعد که ثبتنامت تموم شد، میتونی از بالای سایت روی تبلیغات کلیک کنی و مشاهده کنی که پول به حسابت واریز میشه.

اگه هم مشکلی یا سوالی بود از طریق ایمیل من در خدمتم دوست من.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


The ladder of success is not crowed
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 109058
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1